poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Metamorfoza stołu ...

Kilka postów wcześniej pokazałam jak moja stara ława zmieniła swoje oblicze ... wtedy wiedziałam że będzie kolejne malowanie ...



 tym razem przyszła kolej na stół i krzesła ... ze stołem poszło całkiem gładko ... a krzesła no cóż przy ostatnim miałam pędzlo - farbo -wstręt ... malowałam dwa razy holenderską farbą kredową Amazona kolor jasno szary Duifgrijs ... wszystko wykończone bezbarwnym woskiem Amazona ...
małżonek zabawił się w tapicera i zmienił krzesłom ubranka ...

               tak było ...


mebel w nowej odsłonie ... przyznam nieskromnie że jestem zachwycona ... 
warto było się napracować dla takiego efektu ... 
ciekawe czy Wam się spodoba ...













        mini serniczki polecają się do kawy ... przepis tu ...




                                   
                                       Pozdrawiam cieplutko :)


47 komentarzy:

  1. Przepięknie! Podobają mi się bardzo te pasy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Alez cudowne.... I ta tapicerka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Metamorfoza jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no- mega wypas! Przepiękna metamorfoza!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne !!!! A jeszcze piękniej będzie się prezentować w okresie świąt, kiedy będą kolorowe dodatki w czerwieniach i zieleniach :) ale cudo wyszło z tej metamorfozy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No no zdecydowaniw lepiej stołowi i krzesłom lepiej w nowym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko:))cudo:))pisz mi tu zaraz jak poradził sobie mąż z tapicerką .czy rozkładał krzesło?chodzi mi o oparcie:)mam takie same krzesła które proszą się o odnowę,ale nie mam pomysłu jak się za to zabrać:))od dawna patrzę w ich stronę..nawet już chciałam się poddać i kupić nowe,ale jak patrzę na Twoje to jestem zachwycona:)))Amazonia powiadasz:)i musi być do niej wosk czy może być sama farba?:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko bardzo dziękuję :* krzesła rozkręcaliśmy a tyły u mnie się wysuwają ... stara tapicerka zdjęta ... roboty co nie miara z wyciąganiem zszywek ... Bożenko po pomalowaniu farbą kredową powierzchnia jest dosyć szorstka ... trzeba woskować i wypolerować nabiera wtedy delikatności i jest zabezpieczona ... woskowanie trzeba powtarzać co jakiś czas ... ława jest starsza stażem po malowaniu ...woskowałam całą trzy razy ... teraz tylko blat :)zabieraj się za swoje nie zamieniaj na nowe ...zobaczysz że bedziesz zachwycona z efektu :) i zyskasz stare nowe meble :)

      Usuń
  8. Super nie dziwię się, że trwasz w zachwycie. Klasa!

    OdpowiedzUsuń
  9. Menudo cambio!!! te quedaron preciosos!!! parecen otros...;-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się prezentuje po malowaniu :) Ja ostatnio też wszystko maluję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko przemiana cudna :) Napracowaliście się bardzo, ale efekt super. Pięknie wyglądają te pasy na krzesłach i na bieżniku :)))
    Serniczki mniammm....

    OdpowiedzUsuń
  12. I od razu zupełnie inne wnętrze :) Cudowna metamorfoza. Gratuluję Agatko, napracowałaś się, ale warto było ! Przepięknie wszystko się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna metamorfoza ! i babeczki smakowite :) Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiesz pszczółko pracuszko .....Napracowałaś się ale jest super.....Bardzo mi się podoba.....Buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
  15. Agatko wcale nie dziwię się Twojemu zachwytowi, mnie też dech zaparło. Stół wraz z krzesłami i piękną tapicerką w całej swej aranżacji wygląda po prostu zachwycająco. Wnętrze zyskało nowy styl.
    Pięknie Agatko, podziwiam Cię za cierpliwość :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Oszałamiająca przemiana! Gratuluję Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie cudo stworzyliście :) Piękny efekt!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała metamorfoza, mam podobny komplet, ale nie wyobrażam sobie malowania krzeseł...zwłaszcza,że moje mają szczebelki. Świetna tapicerka, ale jesteście zdolni i wytrwali...:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny efekt końcowy, z pewnością pracochłonne lecz opłacało się :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała metamorfoza:) Ogrom pracy opłacił się, bo efekt jest rewelacyjny:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Super Ci to wyszło .też jestem w trakcie odnawiania stołu i krzeseł.

    OdpowiedzUsuń
  22. Agatko wspaniała metamorfoza bardzo mi sie podoba zestawienie tapicerki tym szarym kolorem .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Meble nie do poznania ;) Gratuluję efektu, bo wyszło niesamowicie ;). Powinnaś jeszcze dodać w tym pomieszczeniu jakieś białe elementy np. listwy przyścienne wymienić (zobacz) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudo :) czy znajdę gdzieś pełen opis krok po kroku do renowacji ławy? łącznie z użytymi materiałami i oceną, jak wszystko się spisuje po kilku latach. Będę ogromnie wdzięczna. Już już miałam kupić nową ławę ale jak to zobaczyłam, wpadłam w zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń

Serdeczne dzięki za dobre słowo :D